i samarbeid med

PR og markedsføring

PR og markedsføring

Tekst: Anne Berentsen, Kulturmeglerne

Hver eneste dag arrangeres det hundrevis av konserter, utstillinger og forestillinger rundt omkring i landet. Lokaler skal fylles med publikum, fra de aller største konsertarenaene, til lokale kulturhus og små, klasse- og undervisningsrom. I tillegg til dette har folk en lang rekke andre fritidstilbud å velge i. Hvorfor skal akkurat ditt arrangement bli valgt?

Denne delen av verktøykassa skal gi deg råd om hvordan du kan nå frem til publikum og få nettopp ditt arrangement til å stå frem i mengden. Her er gode tips, huskelister og maler til arbeidsverktøy som skal gjøre det enklere for deg å gjennomføre en fornuftig informasjons- og markedsføringsjobb. Ingenting er så inspirerende som å opptre for fulle hus, enten lokalet er stort eller lite!

Husk: Det er mye du kan gjøre som ikke koster penger, bare litt tid og litt planlegging.

Les også: Hvordan nå frem i mediestøyen  /  Generelle promoteringstipsPressearbeid - huskelistePressemelding - huskelistePR-materiell - huskelisteNår tiden ikke strekker til / Promoteringsplan  /  Presseplan - mal / Ressursbank

Spørsmål om temaet?

Kontakt oss her